Reklamacije in vračila

V Calînu smo predani zagotavljanju najvišje kakovosti in popolne zadovoljstva naših strank. Kljub temu razumemo, da se lahko pojavijo situacije, ko je potrebna reklamacija ali vračilo izdelka. Za zagotovitev nemotenega postopka in vašega miru uma smo vzpostavili jasne smernice za reševanje teh situacij.

Reklamacije

V primeru, da opazite kakršnekoli pomanjkljivosti ali napake naših izdelkov, vas vabimo, da nas nemudoma kontaktirate. Naša ekipa bo z veseljem preučila vašo reklamacijo in vam zagotovila ustrezno rešitev. Vaše zadovoljstvo je naša prednostna naloga, zato bomo storili vse, da vam pomagamo.

Vračila

Razumemo, da se lahko vaše potrebe in pričakovanja spreminjajo. Zato vam v Calînu omogočamo vračilo izdelkov v določenih pogojih. Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni z vašim nakupom, nas prosimo kontaktirajte v roku 15 dni od prejema izdelka. Izdelki morajo biti v originalnem stanju in nepoškodovani.

Postopek vračila

  1. Kontaktirajte nas preko naše spletne strani ali po elektronski pošti in nam sporočite vašo željo po vračilu izdelka.
  2. Po prejemu vašega sporočila vam bomo posredovali navodila za vračilo izdelka in povratni naslov.
  3. Ko prejmemo vrnjen izdelek in preverimo, ali izpolnjuje pogoje za vračilo, vam bomo povrnili celotno kupnino.

Pomembno

Prosimo, upoštevajte, da si pridržujemo pravico do zavrnitve vračila izdelkov, ki ne izpolnjujejo naših pogojev za vračilo.

Za vsa dodatna vprašanja ali pojasnila nas prosimo kontaktirajte preko naše spletne strani ali elektronske pošte. Vašo zadovoljstvo je za nas ključnega pomena, zato smo tu, da vam pomagamo in zagotovimo prijetno nakupovalno izkušnjo.

Ta dokument je bil nazadnje posodobljen dne: May 3, 2024.